Diego: ''Fenerbahçe’ye geldiğim için çok mutluyum''

0

Posted by Unknown | Posted in , , , , | Posted on 18 Haziran 2014 Çarşamba


Fenerbahçe'nin yeni transferi Diego Ribas, Türkiye'den ilk kez Habertürk'e özel açıklamalarda bulundu. İşte o açıklamalar;
 
Fenerbahçe’ye geldiğim için çok mutluyum. İnanın müthiş heyecanlıyım ve bu heyecanı anlaştığım andan itibaren yaşıyorum. Kalbim küt küt atıyor."
 
"Şimdi dinleniyorum. Çok yorucu bir sezon geçirdim. Kendimi ailemle yenileyip yeni formama hazır olacağım. Buraya kadar benim için geldiniz. Sizden ricam; bana şimdiden büyük ilgi gösteren Fenerbahçe taraftarına en iyi dileklerimi göndermeniz."
 
‘ÇOK ÖNEMLİ BİR KULÜBE GELDİM’
Daha ilk görüşmelerde ne kadar profesyonel bir kulüple anlaştığımın farkına vardım. Çok önemli bir kulübe geldim. Müthiş bir camia. Bunu daha oraya gelmeden rahatlıkla anlayabiliyorum. Umarım bir çok başarıyı birlikte yaşarız. Fenerbahçe seyircisini anlattılar. Onları gerçekten çok merak ediyorum. Elimde bir kaç maç görüntüsü var.
 
Sürekli onları izliyorum. Teknik direktörün anlayışı nedir, takımın tarzı nedir, sistem nedir bunları öğrenmeye çalışıyorum. Çok iyi bir ekibe geldiğimi söyleyebilirim. Her türlü bilgiye sahibim. Bu konuda sıkıntım yok çünkü Arda gibi iyi bir arkadaşım var. Tabi bir de yıllardır orada oynayan Alex var. O yüzden benim için bilinmez yok. Her şey muhteşem olacak.
 
‘MEİRELES VE ALVES İLE OYNAMAK BÜYÜK KEYİF’
Ersun Yanal’ın nasıl bir hoca olduğunu, futbolcudan ne istediğini araştırdım. Şunu söylemeliyim ki iyi bir çalıştırıcı. Ayrıca takımda çok iyi oyuncular var. Tabi ki Meireles ve Alves ile birlikte oynamak büyük bir keyif olacak. İstanbul’a gelmek çok güzel.
 
Daha önce iki kere geldim. Birinde UEFA Finali için oradaydım. Diğerinde ise turistik seyehatte bulundum. Her şey inanılmazdı ve şimdi bu şehire taşınıyorum. Temmuz başında oradayım. Ve tüm Fenerbahçe taraftarına sevgilerimi gönderiyorum. En kısa zamanda onlarla buluşacağız.”

Comments (0)

Post a comment